.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جوانفکر:محبوبيت رئيس‌‏جمهور رو به افزايش است

مشاور مطبوعاتي رئيس‌‏‌‏جمهورتاکيد کرد: دولت نه به ملت صدقه‌‏ مي‌‏دهد و نه گداپروري مي‌‏کند بلکه به اعاده حق ملت مي‌‏پردازد.

علي‌‏اکبر جوانفکر در مورد برخي اظهارات مبني بر اينکه دولت نهم در عدالت‌‏محوري موفق عمل نکرده است، اظهار داشت: اين برخي‌‏ها چه کساني هستند و در کجا گفته‌‏اند؟ دولت در مسير عدالت حرکت مي‌‏کند. عدالت يعني اينکه سرمايه‌‏ها و درآمدهاي کشور در تمام کشور هزينه شود و تمام مردم، خود را در سرنوشت کشور سهيم بدانند و احساس کنند که دولت در جهت خدمت به آنها حرکت مي‌‏کند.
محبوبيت رئيس‌‏جمهور رو به افزايش است
وي ادامه داد: دولت به ميان مردم رفته و خواسته‌‏ها و درد و دل‌‏هاي آنان را مي‌‏شنود و سپس تصميمات خود را منطبق بر آن نيازها و خواسته‌‏ها اتخاذ مي‌‏کند که عدالت همين است. عدالت يعني رئيس‌جمهور و مردم در صحنه زندگي مردم حضور عيني داشته باشند. سفرهاي استاني نشان مي‌‏دهد که محبوبيت رئيس‌‏جمهور تا چه حد در حال افزايش است و مردم، خدمتگزار خود را مي‌‏شناسند و تشخيص مي‌‏دهند که اين دولت در مسير عدالت گام برمي‌‏دارد.
مشاور مطبوعاتي رئيس‌‏جمهور تصريح کرد: ايران، کشور بزرگ و ثروتمندي است که بايد اين ثروت را به درستي توزيع کنيم که دولت اين کار را مي‌‏کند.
جوانفکر در مورد اظهارات برخي شخصيت‌‏هاي عالي کشور مانند هاشمي رفسنجاني مبني براين که گداپروري در کشور صورت مي‌‏گيرد نيز توضيح داد: شايد اين اظهارات از يک جهت صحيح باشد يعني کساني که در گذشته فرصت دست‌‏اندازي به منابع عمومي و ثروت ملي را داشتند و به ناحق اين کار را مي کردند، امروز نمي‌‏توانند بنابراين، نسبت به گذشته گدا شده‌‏اند و ممکن است که منظور هاشمي رفسنجاني هم اين مورد بوده است.
مطرح کردن بحث گداپروري، توهين به ملت است
مشاور مطبوعاتي رئيس‌‏جمهور گفت: دولت نه به ملت صدقه‌‏ مي‌‏دهد و نه گداپروري مي‌‏کند بلکه به اعاده حق ملت مي‌‏پردازد. ما تلاش داريم تا حق مردم را به آنها بازگردانيم که وظيفه ما است.
جوانفکر گفت: باعث تاسف است که بعضاً اين نوع مسايل مطرح مي‌‏شود که توهين به مردم است. مگر مردم ما گدا هستند که عده‌‏اي به خود جرات مي‌‏دهند که بگويند در کشور ما گداپروري صورت مي‌‏گيرد.چرا اين‌‏قدر به مردم توهين مي‌‏کنيد. چرا به خودتان جرات توهين به مردم را مي‌‏دهيد؟
مشاور مطبوعاتي رئيس‌‏جمهور با طرح اين سوال که در کجا به دنبال گداپروري بوده‌‏ايم، افزود:آيا اينکه به اقشار مستضعف و محروم دو برابر ديگران سهام عدالت داده شود، گداپروري است؟ اين حق آنهاست و وظيفه دولت هم بازگرداندن اين حق به مردم است. مردم ما عزيز هستند و ما حق آنها را ادا مي‌‏کنيم . ادا کردن حق مردم گداپروري است؟ مطرح کردن گداپروري، نهايت بي‌‏انصافي است که در حق مردم صورت مي‌‏گيرد.
افراد حاضر در پشت تريبون اجازه جسارت به ملت را به خود ندهند
جوانفکر تصريح کرد: کساني که در پشت تريبون قرار مي‌‏گيرند و امکان بحث دارند، بايد در حرف‌‏هايشان تامل بيشتري کنند و به خود جرات جسارت به مردم را ندهند. اگر به دولت جسارت مي‌‏کنند، اشکالي ندارد زيرا دولت صبر و تحمل مي‌‏کند اما جسارت به مردم در شان ملت ما نيست.
صدا و سيما ارتباط سازماني با دولت ندارد
مشاور مطبوعاتي رئيس‌‏جمهور در پاسخ به سوالي مبني براينکه گفته مي‌‏شود آيا صدا و سيما در حمايت و پوشش اخبار دولت افراط نمي‌‏کند، خاطرنشان کرد: اين صحبت‌‏ها مي‌‏شود اما واقعيت ندارد. صدا و سيما ارتباط سازماني با دولت ندارد و اين نهاد به طور آزاد به تدوين سياست‌‏هاي خود مي‌‏پردازد.
وي در عين حال گفت: دولت در موارد مختلف انتقادات و ناراحتي‌‏هايي از صدا و سيما داشته است اما اين انتقادات را به سطح رسانه‌‏اي نمي‌‏کشانيم بلکه در تعامل با اين نهاد، حل و فصل مي‌‏کنيم. برخي فکر مي‌‏کنند که صدا و سيما در خدمت دولت است و دولت از رسانه ملي استفاده مي‌‏کند اما ماهيچ استفاده‌‏اي از صدا و سيما نمي‌‏کنيم.
جوانفکر با بيا‌‏ن‌‏ اينکه به عنوان دولتي که تمام همت خود را براي خدمت به مردم گذاشته است، از صدا و سيما انتظار اطلاع‌‏رساني صحيح عملکرد دولت را داريم، افزود: پخش چهار خبر يا يک سخنراني که اطلاع‌‏رساني نيست و نمي‌‏توان گفت که صدا و سيما وظيفه خود را انجام داده است. در امر اطلاع‌‏رساني در مورد عملکرد دولت دچار خلاء هستيم.صدا و سيما نيز از ظرفيت‌‏هاي موجود براي اطلاع‌‏رساني در مورد عملکرد دولت استفاده نکرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.